CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, February 28, 2008

Alhamdulillah...

Sheila Rusly bertudung

Terlebih dahulu Team Manggaonline ingin mengucapkan tahniah dan rasa bersyukur kerana Sheila Rusly tetap maintain dengan penambilan terbarunya. Sheila sendiri mungkin dah kalis dengan cemuhan dan cebikan yang mengatakan tudungnya hanya kekal selama 40 hari sahaja.
Rezeki Sheila nampaknya bertambah, terbaru Sheila bakal muncul mengacara rancangan masakan Citarasa Selebriti. Baguslah tu.. Sheila sendiri antara artis yang membuktikan dia pandai memasak makanan yang lazat. Penampilan Sheila dalam Apa-apa Aje pun semakin menarik. Drama-drama terbitan Sheila dan Jinggo pun ada kelasss...

Menurut Sheila seperti yang diberitahu kepada Niezam, wartawan hiburan Utusan Malaysia “Apabila pulang dari mengerjakan haji, saya pelik jika tak ada sesuatu di atas kepala. Maklum sajalah selama 44 hari di Mekah, saya sentiasa menutup kepala. Apabila saya buka tudung saya rasa lain macam. Sebab itu saya mengambil keputusan untuk terus memakai tudung,” katanya. (Pancaindera - 24 Februari 2008)

Sheila dah buktikan yang dia benar-benar ingin bertudung. Sebenarnya niat bertudung tu muncul dari dalam hati. Kalau dah bertudung diharap teruskanlah dengan penampilan yang sama. Janganlah bertudung hanya kerana ingin menjaga hati sesetengah pihak silap-silap hari bulan tudung tu akan menjadi penghuni tetap laci ataupun masuk dalam beg plastik dan terus dibuang. Bertudung tu mesti ikhlaskan! dan juga sedar ia satu tuntutan.. tak gitu?
mangga online ( 28 februari 2008 )

komen :

syukur Alhamdulillah...nampaknya semenjak pulang dari Tanah Suci Mekah, pelakon dan pengacara terkenal Sheila Rusly telahpun membuat keputusan untuk terus memakai tudung.
menurut sheila, sejak dia memakai tudung rezekinya pun semakin bertambah. walaupun ada yang mencemuh dan memberi cebikan terhadap penampilan terbaru sheila ini, tetapi sheila sudah lali dengan semua itu dan tetap akan pertahankan imej barunya itu.

baguslah kak sheila....semoga akak terus dengan penampilan bertudung itu. jangan macam sesetengah artis tu, lepas balik dari Mekah pakai tudung pun macam tak pakai tudung...

0 comments: